Söndag, kära söndag

Jobbat, ikväll med. Hemma en sväng, promenerat en sväng å nu e jag hemma med älsklingen igen.
Popcorn på spisen, vin i näva å film på g, vilken vette tusan...förslag?

Imorgon kommer mammas lilla prinsessa!!!!!! Och på onsdag får vi nycklarna till lägenheten, G tycker det är sååå
spännande, hon ser fram emot att få eget rum igen..Å ROSA ska det vara, haha..klart hon får!

Jag har provat en rad olika metoder för att sluta röka men det har bara slutat med 20cigg om dagen ändå.
Så, nu tänkte jag faktiskt försöka igen och skriva om det här på bloggen, blir ju lite mera press på en då.

Tanken är att jag ska trappa ner med två cigg  om dagen varje vecka dvs. 20 om dan denna vecka, 18 nästa osv.
Vi får väl se hur det går, någon som är med på något vad? kanske pressar lite till,hahah...kan behövas!

nu blir det film, the hogfather hette den visst

*kram och out*

Kommentarer
Postat av: Ramona

Skriv ut det på bloggen, säg det till allt och alla för då har du inge val. Man liksom känner pressen ifrån alla håll. Skit bra :-)

Funkar för mig.

Ha det gott. kramen

2008-09-29 @ 22:16:06
URL: http://ramonas.blogg.se/
Postat av: emma

hej... du my, lägg bara av!!! ja har klarat mig nu i 9dagar å är grymt stolt över mig. fast snart så börjar väl vikten öka..::/ puss och lycka till!!

2008-11-11 @ 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0